divendres, 29 de maig del 2015

Setmana Pennac, el treball grupal

Per finalitzar la Setmana Pennac s'ens va encarregar el treball de juntar-nos per grups i realiztar una activitat basada amb el llibre.

El nostre grup, format per Ferran Usó, Felix Nieto i Mario Ruiz enfocarem aquesta activitat com una opció de reflexionar sobre la nostra visió de la figura del professor i conduir-la cap a la narració de una anegdóta relacinada amb el fet de que algún tutor nostre ens haja marcat.

En el meu cas aquesta idea la vaig enfocar cap a la figura d'un professor que vaig tindre en Primària anomenat "Albert Taberner", ex alcalde del poble de Alaquàs i polític.

Per què vaig elegir a aquest professor?
La raó en simple però complexa, aquest professor em va fer veure que es podia educar de una forma totalment diferent a la que havia vist fins al moment, i es que mitjançant la seu coneixement i la seua forma de docència propera al alumne et feia implicar-te al màxim en la matèria.
I es que aquesta forma de educar i aquesta personalitat et feia introduir-te en cada paraula que mencionava i prestar una atenció que tal volta no empraries en una altra situación.

Per això dedica aquesta classe a aquest professor, per ensenyar el que moltes vegades no es troba en els llibres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada